140276
Książka
W koszyku
Opracowanie naukowe poświęcone znaczeniu wykorzystywania przez nauczycieli procesu indywidualizacji w pracy z uczniem w młodszym wieku szkolnym. Praca dzieli się na dwie częśći - teoretyczną i empiryczną. Część teoretyczna jest poświęcona tematyce pracy z uczniem zdolnym i uczniem przejawiającym zdolności przez pryzmat literatury i praktyki pedagogicznej. Natomiast na część empiryczną składa się raport z badań przeprowadzonych na różnych krupach uczniów przy użyciu narzędzi takich jak test rysowania zwierząt z innej planety T. Warda, czy test TCT-DT K. Urbana i H. Jellena.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 731 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 247-263.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej