140685
Książka
W koszyku
Coraz większa liczba informacji, szybkie tempo ich przetwarzania oraz rozwój wiedzy i technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona, przechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne potrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat – poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach. Od bibliotekarzy, którzy pracują zarówno w bibliotekach szkolnych, jak i publicznych dowiedz się: • Jak postępować z trudnym czytelnikiem • Dlaczego warto budować markę biblioteki • Jak przyciągnąć do biblioteki najmłodsze dzieci, nastolatków, a jak licealistów i studentów • Co nastolatkowie i studenci mówią o współczesnych polskich bibliotekach • Co biblioteka powinna oferować seniorom • Skąd wziąć pieniądze na zajęcia • Jak zarządzać projektami • Jak pisać skuteczne prośby o wsparcie finansowe • Jak powinna wyglądać współpraca, gdy prywatne przedsiębiorstwo chce wspierać bibliotekę.
Status dostępności:
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./02 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34125 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21928 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 401 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Emilia Stawicka.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej