140276
Książka
W koszyku
"Autorka wpisuje się w dyskurs naukowy, ale także nurt debaty polityki edukacyjnej, dostarczając wartościowych naukowo danych identyfikujących i korelujących ubóstwo dzieci z poziomem osiągnięć szkolnych i brakiem szans rozwojowych. (...) Jest to nowoczesne i wieloaspektowe podejście do działań mających na celu kompensowanie negatywnych skutków socjalizacji dziecka w warunkach ubóstwa materialnego, z uwzględnieniem zróżnicowanego charakteru biedy, trafnie łączące cele badania naukowego z praktycznym działaniem pedagogicznym". Z recenzji prof. de hab. Krystyny Marzec-Holki
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30428 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 265-278.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej