140259
Książka
W koszyku
»Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze«, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73015 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej