140719
Książka
W koszyku
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: czym jest wychowanie?, dzięki czemu jest tym, czym jest?, czy i jak jest możliwe dzisiaj?, ku jakiemu światu wychowywać?, kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek?, kim jest/może/powinien być wychowawca? Tom 5 podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia i w szkole. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów oraz raportów z badań – wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy – skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności.
Status dostępności:
Czytelnia Limanowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29953 Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej