141226
Book
In basket
Przez wzgląd na wysoką rangę przypisywaną we współczesnych czasach kompetencjom kluczowym interesujące wydaje się poznanie opinii na ich temat osób zaangażowanych w proces kształcenia na poziomie edukacji początkowej. Przedstawione w książce rozważania teoretyczne i wyniki badań stanowią zarówno próbę spojrzenia na wąski wycinek rzeczywistości edukacyjnej odnoszący się do pierwszego etapu kształcenia, jak i diagnozę kompetencji matematycznych oraz podstawowych kompetencji naukowo-technicznych trzecioklasistów.
Publikacja jest kontynuacją rozważań autorek przedstawionych w książce Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej i z tą pozycją stanowi komplementarną całość.
Availability:
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 33523 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 132-142.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again