141226
Książka
W koszyku
Przez wzgląd na wysoką rangę przypisywaną we współczesnych czasach kompetencjom kluczowym interesujące wydaje się poznanie opinii na ich temat osób zaangażowanych w proces kształcenia na poziomie edukacji początkowej. Przedstawione w książce rozważania teoretyczne i wyniki badań stanowią zarówno próbę spojrzenia na wąski wycinek rzeczywistości edukacyjnej odnoszący się do pierwszego etapu kształcenia, jak i diagnozę kompetencji matematycznych oraz podstawowych kompetencji naukowo-technicznych trzecioklasistów.
Publikacja jest kontynuacją rozważań autorek przedstawionych w książce Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej i z tą pozycją stanowi komplementarną całość.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33523 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 132-142.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej