140288
Książka
W koszyku
Książka napisana przez praktyków dla praktyków stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby i problemy edukacji. Autorzy, opierając się na własnym bogatym doświadczeniu i wynikach najnowszych badań, pokazują, jak zdiagnozować ucznia: jego styl uczenia się, sposób rozumienia i postrzegania świata. Wyjaśniają, jak wielkie znaczenie dla jego sukcesów mają postawa i styl nauczania nauczyciela. Opisują cztery podstawowe typy inteligencji i stylów uczenia się, a także wiele sprawdzonych metod indywidualizowania nauki. Pokazują, jak dobrać odpowiednie metody prowadzenia zajęć do typów uczniów, jak poprawić ich wyniki oraz udoskonalić codzienną pracę. Zawarte w książce arkusze i ankiety diagnostyczne ułatwią zrozumienie indywidualnego zachowania ucznia, jego możliwosci i ograniczeń. Dzięki tej książce dowiesz się, jak nauczyć wszystkich tego samego i w tym samym czasie, ale w indywidualny sposób!
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68498, 68497 (2 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz68496/XXI (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.048 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46900 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31108 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19466 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Typendiagnose - ein Schlüssel zur individuellen Förderung : Schüler und Lehrer im Spiegel ihrer Persönlichkeit, 2010
Uwaga ogólna
Na okł.: Jak je szybko rozpoznać? Jak z nimi pracować? Jak osiągnąć najlepsze wyniki?.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 151-153.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej