141226
Book
In basket
Książka napisana przez praktyków dla praktyków stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby i problemy edukacji. Autorzy, opierając się na własnym bogatym doświadczeniu i wynikach najnowszych badań, pokazują, jak zdiagnozować ucznia: jego styl uczenia się, sposób rozumienia i postrzegania świata. Wyjaśniają, jak wielkie znaczenie dla jego sukcesów mają postawa i styl nauczania nauczyciela. Opisują cztery podstawowe typy inteligencji i stylów uczenia się, a także wiele sprawdzonych metod indywidualizowania nauki. Pokazują, jak dobrać odpowiednie metody prowadzenia zajęć do typów uczniów, jak poprawić ich wyniki oraz udoskonalić codzienną pracę. Zawarte w książce arkusze i ankiety diagnostyczne ułatwią zrozumienie indywidualnego zachowania ucznia, jego możliwosci i ograniczeń. Dzięki tej książce dowiesz się, jak nauczyć wszystkich tego samego i w tym samym czasie, ale w indywidualny sposób!
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
There are copies available to loan: sygn. 68498, 68497 (2 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Czytelnia Nowy Sącz
Copies are only available in the library: sygn. cz68496/XXI (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Czytelnia Gorlice
Copies are only available in the library: sygn. Cz./37.048 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
There are copies available to loan: sygn. 46900 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 31108 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
There are copies available to loan: sygn. 19466 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Typendiagnose - ein Schlüssel zur individuellen Förderung : Schüler und Lehrer im Spiegel ihrer Persönlichkeit, 2010
General note
Na okł.: Jak je szybko rozpoznać? Jak z nimi pracować? Jak osiągnąć najlepsze wyniki?.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 151-153.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again