141226
Book
In basket
"Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych" stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci. Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Do kompletu tego należą także: A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, "Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego"; A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, "Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy".
Availability:
Czytelnia Nowy Sącz
Copies are only available in the library: sygn. cz71280/I (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Wypożyczalnia Nowy Targ
There are copies available to loan: sygn. 46953 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 31301 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie 65.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again