140276
Książka
W koszyku
W pierwszym tomie monografii (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej, omawiana jest indywidualizacja pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce, z niesprawnością mowy, zaburzeniami sfery przywiązania, agresywnymi, nadpobudliwymi. Ostatni, podsumowujący rozdział, zawiera omówienie współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32585 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 199-224.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski
Uwaga dotycząca języka
Spis treści także w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej