140276
Książka
W koszyku
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Status dostępności:
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./008(02.050 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okładki: Występują: Jacek Żakowski, Kamil Durczok, Marek Tejchman, Bogusław Chrabota, Anna Sekudewicz, Jacek Szmidt, Jolanta Fajkowska, Dorota Niećko, Dariusz Bugalski, Wiktor Legowicz, Arkadiusz Ekiert.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej