140252
Książka
W koszyku
Poradnik ma charakter praktyczny, z jednej strony przedstawia znane sposoby identyfikacji i rozwijania zdolności uczniów, z drugiej – pokazuje, jak inspirować do wspólnego działania i szukania nowych rozwiązań. W części pierwszej przedstawione zostały możliwości współpracy poradni psychologiczno-pedagogicznej ze szkołą w zakresie identyfikacji oraz diagnozy uzdolnień i zainteresowań uczniów. W drugiej części zadania oraz propozycje dotyczące metod pracy, które wspierają odkrywanie i rozwijanie zdolności. Propozycje prezentowane w publikacji mogą stać się źródłem inspiracji dla specjalistów pracujących w poradniach psychologiczno-pedagogicznych i nauczycieli szkół, poszukujących efektywnych form wsparcia ucznia zdolnego. [ze wstępu]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68860 (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.048 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47061 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31764 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 61-64.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Unia Europejska
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej