140591
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 449)
Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki edukacji dzieci najmłodszych, tj. w wieku przedszkolnym. Obejmuje przemiany statusu pedagogiki przedszkolnej, jej podstawy metodologiczne, język, cele, podstawowe strategie edukacyjne. Jest to całościowe ujęcie tej subdyscypliny w jej aspekcie teoretycznym, przedstawiające jej nowy paradygmat ? pedagogikę emancypacyjną ? który powinien, zdaniem Autorki, znajdować się u podstaw edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ma charakter interdyscyplinarny; zawiera rozważania z zakresu pedagogiki, ale także filozofii, socjologii, psychologii, literatury czy malarstwa.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69477, 67003, 69496, 69698, 69567 (5 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz65246/I (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29197, 29196 (2 egz.)
Czytelnia Limanowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29198 Cz (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
ISSN 0239-6025 odnosi się do poprzedniego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 391-400.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej