140259
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona kwestii wykorzystania wyników standaryzowanych pomiarów osiągnięć szkolnych do oceny efektywności nauczania. Dane zebrane w toku badania podłużnego przeprowadzonego w szkołach podstawowych pozwoliły precyzyjnie określić międzyszkolne zróżnicowanie nie tylko wyników nauczania na drugim etapie edukacyjnym (to umożliwiają od 2002 r. wyniki powszechnego sprawdzianu w klasie szóstej), lecz także efektywności nauczania. Czy wszystkie szkoły podstawowe w klasach 4–6 dają taką samą szansę na edukacyjny postęp, a jeżeli nie, to jak duże jest w tym zakresie międzyszkolne zróżnicowanie? Jaki model oceny tak rozumianej efektywności nauczania uznać należy za najlepszy? To główne pytania, jakie postawiono w tej książce.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32181 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 154-176.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej