141226
Book
In basket
(Cyfrowy Tubylec w Szkole - Diagnozy i Otwarcia ; t. 2)
Badacze problematyki nowych technologii w szkole rzadko koncentrują uwagę na nauczycielach. Większość opracowań zajmujących się tą tematyką rozpatruje metodyczne aspekty włączania urządzeń informacyjno-komunikacyjnych do procesu kształcenia lub przybliża zagrożenia związane z niewłaściwym wykorzystaniem smartfonów, tabletów czy mediów społecznościowych. Zarówno skupianie się wyłącznie na aspektach dydaktycznych, jak i podkreślanie negatywnych stron mediów znacząco ogranicza badanie ich roli w nabywaniu nowych kompetencji czy budowaniu struktur wiedzy. Przygotowywana pozycja wykracza poza nakreślone wyżej ramy, postrzegając nauczyciela w roli ciągłego poszukiwacza dróg porozumienia z uczniami – użytkownikami nowoczesnych technologii. Analiza społecznego kontekstu korzystania z nowych technologii w szkole, w tym badanie nastawienia nauczycieli do ich stosowania, jest ważna. Ta perspektywa dominuje w tekstach recenzowanej książki. [Fragment recenzji dr hab. Grażyny Penkowskiej, prof. UG]
Availability:
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 33329 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 240-263.
Language note
Część tekstu w języku rosyjskim. Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again