140688
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 298)
W studium teoretyczno-empirycznym autorka, opierając się na koncepcjach P. Bourdieu, R.D. Putnama i J.S. Colemana oraz ujęciu sieciowym, opisuje kapitał społeczny szkoły poprzez analizę doświadczeń biograficznych młodych pedagogów. Stanowi to nową perspektywę poznawania procesów wewnątrzszkolnych, które zachodzą na różnych poziomach funkcjonowania szkoły i rozwoju kariery nauczyciela. Na podstawie badań przedstawia obraz polskiej szkoły wraz z jej mocnymi i słabymi stronami oraz sposoby funkcjonowania nauczyciela w zawodzie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73831 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 239-248.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej