140288
Książka
W koszyku
Dlaczego podobają nam się produkty reklamowane przez celebrytów? Co sprawia, że z wiekiem wydaje nam się, że czas płynie coraz szybciej? Dlaczego niektórzy sportowcy odnoszą sukces za sukcesem, a inni są skazani na wieczne porażki? Wciągająca, pełna błyskotliwego humoru lektura, która odkrywa tajemnice ludzkiej percepcji. Dr Brian Boxer Wachler na przykładzie badań naukowych i przykładów z popkultury wyjaśnia, w jaki sposób nasz mózg może zmieniać interpretację własnych doświadczeń, a nawet nimi manipulować. Aby nauczyć się lepiej interpretować to, co dzieje się wokół nas, i podejmować satysfakcjonujące wybory życiowe, potrzebna jest inteligencja percepcyjna. To właśnie ona pozwala odróżniać prawdę od fikcji, myśleć krytycznie oraz racjonalnie postrzegać świat, nie ulegając iluzjom.
Dzięki lekturze tej książki: - poznasz neurobiologiczne i psychologiczne podstawy inteligencji percepcyjnej - dowiesz się, jak postrzeganie świata wpływa na ciało, umysł i zdrowie - nauczysz się radzić sobie z pułapkami percepcji, by nie ulegać ich wpływom w relacjach - z pomocą testu określisz swój poziom inteligencji percepcyjnej - wykorzystasz praktyczne przykłady i wskazówki, by jeszcze lepiej radzić sobie ze złudzeniami, którymi żyjemy jako konsumenci, wyborcy, adresaci reklam, wyznawcy religii i ideologii czy kibice
O książce: „Inteligencja percepcyjna pokazuje, w jaki sposób nasz umysł może modyfikować rzeczywistość… Czy zakładanie tej samej pary skarpetek w każdym dziesięcioboju, w którym brałam udział, pomogło mi sięgać po wygraną? Ja tak uważam – a moje indywidualne spojrzenie na »rzeczywistość« to jedyne, co ma w takim przypadku znaczenie”.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48647 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Perceptual intelligence : the brain's secret to seeing past illusion, misperception, and self-deception, 2017
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej