140268
Książka
W koszyku
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które dokonują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec konkretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zaufania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpowiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych. Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak: ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja, reputacja FinTech , audyt reputacyjny w instytucjach finansowych, działania społeczne banków w Polsce i ich ocena, odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33728 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej