141100
Book
In basket
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które dokonują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec konkretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zaufania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpowiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych. Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak: ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja, reputacja FinTech , audyt reputacyjny w instytucjach finansowych, działania społeczne banków w Polsce i ich ocena, odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.
Availability:
Wypożyczalnia Limanowa
All copies are currently on loan: sygn. 33728 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again