141226
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. ISSN 2450-7865 ; nr 942)
Celem monografii było ukazanie, w jaki sposób terapia językowa wpływa na całościowe funkcjonowanie dzieci z autyzmem. W osiągnięciu zamierzonego celu pomogło oparcie się na wiedzy neurologopedycznej, językoznawczej oraz psychologicznej oraz zastosowanie metody całościowej, odnoszącej się do naśladowania/powtórzenia rozwoju poznawczego i językowego dziecka zdrowego. Książka skierowana do terapeutów, logopedów, neurologopedów pracujących z dziećmi z autyzmem.
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
All copies are currently on loan: sygn. 74655 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Czytelnia Nowy Sącz
Copies are only available in the library: sygn. cz74654/XXIA (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 134-139.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again