139872
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1209) 1135)
Monografia została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono następujące zagadnienia związane z różnego rodzaju usługami: branding usług gastronomicznych, komunikację marketingową instytucji usługowej, jaką jest muzeum, wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu w pszczelarstwie, dostępność miejsc noclegowych dla turystów w krajach Unii Europejskiej i EFTA, branżę gastronomiczną skupiającą się na zaspokajaniu potrzeb żywieniowych podróżnych, w tym turystów, możliwości obniżenia poziomu liczby utonięć przy wykorzystaniu odpowiednich służb, współczesne uwarunkowania inwestycyjne na rynku nieruchomości w USA.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76307 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej także tom 1209. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 130-139.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej