141104
Book
In basket
"Prezentowana rozprawa dotyczy ważnego problemu dla interpretacji rozwoju umysłu dziecka. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej prezentuje normę rozwojową w zakresie pojęć. Proponuje nową ścieżkę docierania do tajników dziecięcego umysłu. Otrzymujemy wyraziste, subtelnie budowane profile rozwoju kompetencji emocjonalnej w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest to bez wątpienia badawcze osiągnięcie autorek, wypełniające lukę w polskiej refleksji nad rozwojem umysłu dziecka. Wiedza ta z pewnością może być podstawą do modelowania dziecięcych zachowań w normie biologicznej i umysłowej, ale także do diagnozowania umysłów i programowania terapii w zaburzeniach mowy (w autyzmie, w padaczkach, w niepełnosprawności umysłowej, w głuchocie)" - z recenzji prof. dra hab. Stanisława Grabiasa.
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
There are copies available to loan: sygn. 76169, 76742 (2 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 34449 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 277-291.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again