141104
Book
In basket
Pierwsze trzy lata nauki w szkole to niezwykle ważny czas w rozwoju ucznia. Zmieniona koncepcja programowa stawia przed nauczycielami nowe zadania do rozwiązywania, a forma pracy wymaga nieco innego spojrzenia na przygotowanie nauczycieli. Wyposażenie ucznia w odpowiedni bagaż kompetencji, umiejętności i wiadomości to niewątpliwie naczelny cel każdego pedagoga. Do tego dołączyć należy stworzenie dzieciom możliwości wszechstronnego rozwoju osobowości z jednoczesnym ukierunkowaniem ich rozwoju motorycznego i fizycznego. Edukacja na tym etapie powinna w szczególny sposób łączyć ze sobą różne dziedziny wiedzy, tak aby obraz otaczające[1]go nas świata został jak najpełniej pokazany uczniom. Nie jest to zadanie łatwe. Wymaga bowiem od nauczyciela ciągłego doskonalenia własnego warsztatu pracy, ale jednocześnie daje mu o wiele więcej możliwości realizowania treści nauczania. Istnieje przy tym sposobność konstruowania programów autorskich, indywidualnego łączenia treści w bloki tematyczne czy też stosowanie nowych metod nauczania. Ze wstępu
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
There are copies available to loan: sygn. 76705 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
There are copies available to loan: sygn. 685 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 141-144.
Target audience note
Dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, wychowania fizycznego i prowadzących zajęcia ruchowe z dziećmi w wieku 6-10 lat.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again