141226
Book
In basket
Niniejsza publikacja powstała z myślą o wciąż aktualnej potrzebie propagowania wiedzy z dziedziny logopedii oraz w celu wymiany doświadczeń pomiędzy wszystkimi, którzy są odpowiedzialni za edukację swoich podopiecznych; myślą przewodnią jest tu idea wczesnej diagnozy i pracy korekcyjno-kompensacyjnej podejmowanej wobec dzieci, u których zaobserwowano pierwsze symptomy nieharmonijnego rozwoju psychomotorycznego. Bez względu na dalszy rozwój ewentualnej dysleksji, podjęcie interwencji terapeutycznej jest jedynym słusznym krokiem. Nie należy się obawiać etykietowania dziecka. Konsekwencje przeoczenia problemu wysoce niekorzystnie rzutują na karierę szkolną.
Availability:
Wypożyczalnia Rabka
There are copies available to loan: sygn. 376.36 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 141-142 i przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again