140259
Książka
W koszyku
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkoljen oraz nauczycieli specjalistów. Ułatwi nauczycieom dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozowjowych i edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być równiez wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim.
Publikacja powstała również z myślą o uczniach: - posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego; - posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, - z trudnościami w nauce, wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia; - ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia); - ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem; - przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe); - w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2902/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 165-168.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Publikacja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej