140252
Książka
W koszyku
Autorka rozprawy przyjęła brytyjską wczesną edukację, co jest ważne z uwagi na rozmaite praktyki edykacyjne i wątki teoretyczne, które są realizowane w naszym kraju, a pozostają w relacji lub przeciwnie - oporze wobec idei zakorzenionych w przedszkolu i szkole w Wielkiej Brytanii. (...) Szkoła brytyjska jest swoistym ewenementem na mapie szkolnictwa światowego. Stanowi przykład realizacji rozwiniętego progresywizmu i modelu kształcenia opartego na samodzielności uczniów, głębokiej indywidualizacji, kulcie oddolnej inicjatywy zarówno ucznia, jak i nauczyciela, i odejścia od formalizacji opracowywania wiedzy i jej ekspresji na lekcji. Autorka rozprawy przyjęła brytyjską wczesną edukację, co jest ważne z uwagi na rozmaite praktyki edykacyjne i wątki teoretyczne, które są realizowane w naszym kraju.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1746 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 329-[338].
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim na końcu książki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej