140252
Książka
W koszyku
Celem powstania tej książki jest przedstawienie społecznych, edukacyjnych i emocjonalnych aspektów dysgrafii, czyli niezdolności do wyraźnego pisania. Specjaliści szacują, że duża grupa uczniów szkót podstawowych zmaga się z zaburzeniami przyswajania wiedzy, które wymagają interwencji. Spektrum takich zaburzeń jest bardzo szerokie, a jednym z nich jest dysgrafia. Na tamach niniejszej książki przyjrzymy się dzieciom dotkniętym tym problemem. Gdy po raz pierwszy zajęłam się tym tematem w 1985 roku, odkryłam, że jest on bardzo zaniedbany i nie istnieją praktycznie żadne publikacje dotyczące dysgrafii. Od tamtej pory nauka poczyniła duże postępy. Dziś wiele osób zajmuje się rozpoznawaniem podobnych zaburzeń i układaniem dla dotkniętych nimi dzieci specjalnych programów edukacyjnych. Dzięki Internetowi wyniki najnowszych badań stały się ogólnie dostępne. Jestem zbudowana postępem, jaki dokonał się w ostatnich dwudziestu latach, i mam nadzieję, że moja książka stanie się dla Państwa źródłem wiedzy i motywacji umożliwiającym skuteczną pomoc osobom doświadczającym problemów z pisaniem.,p> J. Lewinson jest znaną terapeutką dziecięcą zmagającą się z wieloma problemami mowy i pisania wieku wczesno-szkolnego.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27900 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376.36 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 141-146.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej