141207
Book
In basket
(Metodycy - Nauczycielom)
Prof. dr hab. Irena Adamek - wieloletni nauczyciel akademicki Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (m.in. dyrektor Instytutu Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej), aktualnie kierownik Katedry Pedagogiki w Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W latach 2006–2014 przewodnicząca Komisji Nauk Pedagogicznych PAN Oddział w Krakowie (aktualnie członek), członek Zespołu Edukacji Elementarnej Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Recenzent Ministerstwa Edukacji Narodowej ds. podręczników, programów i środków dydaktycznych do edukacji wczesnoszkolnej. Specjalizacja: dydaktyka, pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Autorka monografii, m.in.: Umiejętności dydaktyczne nauczyciela klas I-III szkoły podstawowej. Stan oraz próby ich kształcenia; Rozwiązywanie problemów przez dzieci; Praktyka rozwojowa w wychowaniu małego dziecka; Teoria i praktyka przygotowania dzieci do szkoły w warunkach rozwoju polskiego przedszkola (druga połowa XIX wieku–1918 rok); Podstawy edukacji wczesnoszkolnej; Programy kształcenia zintegrowanego a standardy ich konstruowania; Teoretyczne i praktyczne podstawy konstruowania programów szkolnych, oraz około 250 artykułów opublikowanych w pracach zbiorowych i czasopismach w kraju i za granica, a także redaktorka 18 książek.
Availability:
Czytelnia Nowy Sącz
Copies are only available in the library: sygn. cz57736/II (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu inwentaryzacji zbiorów
Wypożyczalnia Gorlice
There are copies available to loan: sygn. 372.4 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
There are copies available to loan: sygn. 41832, 41830 (2 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 30173, 24919 (2 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
There are copies available to loan: sygn. 372 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
There are copies available to loan: sygn. 16441 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again