140252
Książka
W koszyku
Niniejsza praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci i udzielania odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych. Zasygnalizowano również problem kształcenia mowy, jej wad i zaburzeń u dzieci z upośledzeniem umysłowym, wadami słuchu (głuchych, niedosłyszących) i porażeniem mózgowym, które wymagają nieco innej metodyki pracy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58806, 71359 (2 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz58805/XXIV (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej