140252
Książka
W koszyku
W podręczniku zawarto informacje umożliwiające przyszłemu nauczycielowi stworzenie naukowych podstaw procesu edukacji i rozumienie zachowań uczniów w procesie dydaktyczno-wychowawczym. Przedstawiono: źródła i kierunki rozwoju myśli psychologicznej; zagadnienia rozwoju człowieka; psychologii ogólnej i społecznej; procesy percepcyjne; istotę i rodzaje pamięci oraz uczenia się; zagadnienia dotyczace myślenia, mowy, psychologicznych podstaw nauki języków obcych. Omówiono: procesy emocjonalne i motywacyjne; koncepcje osobowości człowieka; problematykę inteligencji, temperamentu, stylu poznawczego i stylu działania. Scharakteryzowano psychologiczne problemy uczniów o nietypowym przebiegu rozwoju (wybitnie zdolnych, opóźnionych, niepełnosprawnych). Opisano niektóre metody poznawania uczniów oraz role nauczyciela w sytuacjach życia szkolnego.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59129, 59812, 59130, 70848, 59810, 59811, 58998, 59127, 58999 (9 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43166 (1 egz.)
Czytelnia Limanowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 25101 Cz (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16840 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1785 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 584-[597].
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej