140248
Książka
W koszyku
Książka niniejsza jest próbą szerszego spojrzenia na proces twórczego kształcenia wypowiedzi uczniów klas I-III, istotę i charakterystyczne cechy twórczości oraz jej werbalne wytwory na szczeblu początkowego kształcenia. Obejmuje także prezentację najważniejszych form stylistycznych: opowiadania, opisu, sprawozdania, listu oraz przykłady wypowiedzi uczniów. W miarę szeroko ukazana została także problematyka swobodnych tekstów na tle całokształtu koncepcji pedagogicznej C. Freineta, którą uznano wraz z innymi aktywizującymi formami i metodami nauczania za sprzyjające szybszemu kształceniu i doskonaleniu języka uczniów. Wymienione metody, zdaniem autorki, wywierają znaczny wpływ na rozwój swobodnego wyrażania i komunikowania własnych przeżyć, myśli i doświadczeń oraz doskonalenie wypracowań w toku wspólnej dyskusji [od wydawcy].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56412, 56180, 56413 (3 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz55976/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24023 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16448, 13624, 15482 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Aneks.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 162-163.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej