140252
Książka
W koszyku
"Dlaczego jednak, pomimo istnienia tylu stosunkowo dobrze opracowanych metod diagnozy i terapii, praca niektórych nauczycieli jest mało efektywna? Jedną z przyczyn jest zła konstrukcja programu zajęć, podczas tworzenia którego zapomniano o tym, że warunkiem opanowania przez dziecko kolejnych umiejętności jest nabycie przez nie umiejętności rozwojowo wcześniejszych...Inne również częste przyczyny braku postępów i narastających problemów wychowawczych, to nieuwzględnianie w programie zajęć konieczności wypracowania skutecznego sposobu porozumiewania się z dzieckiem i nieliczenie się z jego emocjonalnością."
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66148, 66149 (2 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz66147/XXIA (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46321 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30154 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18326 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 160-[169]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej