140252
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Kształtowanie się i rozwój mowy ma ścisły związek z rozwojem społecznym. Częste kontakty werbalne dziecka z otoczeniem przyspieszają ten rozwój, doskonaląc wymowę, bogacąc słownictwo, ucząc prawidłowego stosowania zasad gramatycznych, właściwego posługiwania się melodią, akcentem i rytmem mowy, które to składniki stanowią prawidłowy obraz mowy. Jednocześnie stwierdza się, że w przypadku zaniedbań środowiskowych (brak opieki nad mową dziecka), braków wzorców do naśladowania (np. rodzice głuchoniemi) lub gdy istniejący wzorzec jest nieprawidłowy (np. rodzice z wadami wymowy, jąkający się, mający wymowę gwarową), następuje opóźnienie rozwoju mowy dziecka. [fragment ze strony szóstej]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47055, 47057, 47058, 47056, 47054 (5 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36413, 42813 (2 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20855, 20854 (2 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1823/Cz (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Proponowana literatura dla dzieci na stronach 159-[162].
Alfabet fonetyczny na stronach 148-149.
Zestaw zabaw do wykorzystania w pracy z dzieckiem na stronach 150-[155].
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 156-[158].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej