140252
Książka
W koszyku
Zgodnie z postulatami dydaktyki uczniowie powinni opanować umiejętność mówienia i pisania w takim stopniu, by nadawać swoim myślom poprawny kształt językowy, wypowiadać się zrozumiale, estetycznie i naturalnie. Język zamtem powinien spełniać funkcje środka komunikacji językowej oraz przekaźnika myśli i uczuć.
Rozdział pierwszy jest poświęcony zasygnalizowaniu problemów kształcenia kompetencji nadawczych i odbiorczych z zakresu wyższych form wypowiedzi. W sześciu następnych rozdziałach omówiono zagadnienia dotyczące pracy nad felietonem, recenzją, reportażem, artykułem, esejem i wywiadem w szkole średniej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40408, 40409, 40410 (3 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz40407/III (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./373.5.016.046-021.66:811.162.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33821, 33822 (2 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6377 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1611 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 220-[224].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej