140700
Książka
W koszyku
Najważniejsze pytania dotyczące praktyki edukacji uczniów zdolnych to te o sposoby kształcenia tych uczniów oraz o pedagogiczne wyniki stosowania przyjętych sposobów kształcenia. Odpowiedź na nie tylko z pozoru wydaje się być prosta. Celem niniejszej publikacji jest opracowanie modelu pracy z uczniem zdolnym na poziomie ponadgimnazjalnym, a zatem dostarczenie odpowiedzi na pytanie o sposoby kształcenia uczniów zdolnych na czwartym etapie edukacyjnym. Każdy model nauczania-uczenia się stanowi strukturalne ramy służące jako przewodnik do opracowywania konkretnych działań edukacyjnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68787, 68786, 68785 (3 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.212:159.92 (3 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.091.212:159.92 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31758, 31759, 31757 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 136
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej