140248
Książka
W koszyku
Książka składa się z trzech części. W części pierwszej przedstawione zostały podstawowe koncepcje teoretyczno-metodologiczne badań porównawczych w pedagogice, dorobek polskich uczonych w tej dziedzinie i przedmiot pedagogiki porównawczej. W drugiej zaprezentowane zostały wyniki badań nad skutecznością dydaktyczną szkoły, kształceniem i doskonaleniem nauczycieli, głównie w krajach UE. W części trzeciej zaś omówione zostały kwestie dotyczące infrastruktury pedagogiki porównawczej; podstawowe ośrodki dokumentacji i statystyki oraz niektóre instytuty naukowo-badawcze zajmujące się badaniami porównawczymi. Załącznik zawiera propozycje związane z organizowaniem egzaminów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.013/.83 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41398, 44345 (2 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 156-165.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej