140252
Książka
W koszyku
Publikacja Rozwój językowy dziecka z uszkodzonym słuchem a integracja edukacyjna. Model kształcenia integracyjnego autorstwa Grażyny Dryżałowskiej omawia liczne, ściśle powiązane ze sobą zagadnienia, takie jak: deprywacyjna rola uszkodzenia słuchu w rozwoju językowym dziecka, rozwój języka a rozwój psychospołeczny dziecka z uszkodzonym słuchem, rola języka w edukacji, integracja nowa koncepcja kształcenia, a także model integracyjnego systemu kształcenia dzieci niesłyszących. Idea integracji edukacyjnej, polegająca na maksymalnym włączaniu dzieci i młodzieży z odchyleniami od normy do zwykłych szkół i innych placówek oświatowych, umożliwiając im w miarę możliwości wzrastanie w gronie zdrowych rówieśników , a także organizowanie różnorodnych form kształcenia integracyjnego stwarza dzieciom niesłyszącym szansę na lepszy rozwój.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69629, 64600 (2 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45236, 41222 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 167-[175].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej