140531
Książka
W koszyku
Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekład Piotr Włodyga. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2007. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć. Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46079 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 201-248.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej