140259
Książka
W koszyku
Znaczny odsetek uczniów wykazuje niedojrzałą sprawność ruchową oraz niestabilność postawy. Taka niedojrzałość neuromotoryczna jest często uwarunkowana nagromadzeniem się odruchów pierwotnych (u prawidłowo rozwijających się dzieci odruchy pierwotne występują do szóstego miesiąca życia, a następnie zostają zastąpione reakcjami posturalnymi). Badania wskazują na bezpośredni związek pomiędzy niedojrzałością układu ruchowego a osiągnięciami w szkole. Dzięki odpowiedniemu wsparciu oraz szkoleniom nauczyciele oraz inni specjaliści mogą nauczyć się, jak rozpoznawać oznaki opóźnienia rozwojowego, aby dziecko mogło być skierowane do odpowiedniego terapeuty albo też objęte odpowiednim programem ćwiczeń. Książka stanowi zestaw narzędzi pozwalających: rozpoznać, u których dzieci występują niedojrzałe odruchy, wprowadzić program ćwiczeń fizycznych oraz ocenić wyniki.
Status dostępności:
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72743/I (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48512, 47266 (2 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 329, 328 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wykaz publikacji autora strona 127, bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej