141097
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia)
Książka rozpoczyna się od gruntownego omówienia ducha i metody DM. Kolejne rozdziały zawierają szczegółowe wskazówki dotyczące ustanowienia silnej relacji roboczej, określenia przedmiotu uwagi i kierunku, wywołania i wzmocnienia u klienta motywacji do zmiany oraz sformułowania konkretnego planu działania. Autorzy opisują podstawowe umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w DM, a zamieszczone przez nich przykłady dobitnie ilustrują, co należy robić, a czego unikać w trakcie skutecznego wdrażania DM w rozmaitych kontekstach. Przedstawiają także sposoby rozwijania biegłości w DM, integrowania go z innymi metodami oraz oceniania wierności wdrożenia interwencji.
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
There are copies available to loan: sygn. 76218 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
There are copies available to loan: sygn. 47512 (1 egz.)
Remont biblioteki
Wypożyczalnia Mszana Dolna
There are copies available to loan: sygn. 1714 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 522-589.
Target audience note
Dla terapeutów uzależnień, psychologów, klinicznych, psychiatrów, pracowników socjalnych, terapeutów rodzinnych, doradców, pielęgniarek, lekarzy i edukatorów medycznych.
Original version note
Tytuł oryginału: Motivational Interviewing, Third Edition: Helping People Change.
Cumulative index/finding aids note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again