140252
Książka
W koszyku
Poradnik "Uważne uczenie się" jest opracowaniem, które przedstawia możliwości wykorzystania koncepcji uważności zarówno w procesie uczenia się, jak i nauczania. Autorzy, wychodząc od historii i założeń nurtu, prowadzą narrację wykładu poprzez informacje o kontekstach zastosowania uważności w środowiskach nastawionych na tzw. uczenie głębokie lub osiągnięcie stanu flow aż po praktykę – książkę kończy dwanaście ćwiczeń regulujących uwagę charakterystycznych dla praktyki mindfulness. Stosowanie uważności zwiększa efektywność uczących się i nauczających, wspomaga ich rozwój osobisty, pomaga zachować dobrostan fizyczny i umysłowy, a także pomaga zredukować stres, zapobiegając np. atakom paniki czy pogorszeniu zdrowia.
Status dostępności:
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48086 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: techniki mindfulness dla nauczycieli, rodziców i autodydaktów.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Książka skierowana do nauczycieli, uczniów, studentów, osób samokształcących się oraz rodziców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej