140252
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy z zakresu szkolnej edukacji historycznej! Książka w przystępny sposób prezentuje: - aktualne trendy edukacyjne (m.in. nowoczesne techniki aktywacji ucznia); - odkrywcze spojrzenie na rolę dwóch podmiotów kształcenia historycznego - ucznia i nauczyciela; - wiele nowatorskich technik mających na celu lepsze przyswajanie przez uczniów wiedzy m.in. poprzez świadomość czynnego uczestnictwa w procesie badawczym, jakim może być każda lekcja historii; - zestaw propozycji innowacji dydaktycznych i możliwości dostosowania ich do szczegółowych potrzeb uczniów, również zdolnych, z przykładami i zadaniami dla pedagogów. Autorzy przedstawili problemy i wyzwania współczesnego nauczania historii w dwóch wymiarach: teoretycznym i praktycznym. Podręcznik jest zatem przydatny zarówno studentom specjalizacji pedagogicznej, jak i doświadczonym nauczycielom historii. Doświadczenia pracy w szkole (...), zajęcia ze studentami z zakresu dydaktyki historii, metodologii i historii historiografii, praca a nauczycielami w ramach studiów podyplomowych czy wreszcie doświadczenia wyniesione ze współpracy w komisjach egzaminacyjnych skłaniały nas do refleksji nad kondycją szkolnej edukacji historycznej i poszukiwań innych niż dotychczasowe rozwiązań teoretyczno-praktycznych.
Status dostępności:
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt. (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Brak informacji o dostępności: sygn. 371.3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1488, 1489 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 387-393.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Rozdział 5 zawiera dodatkowo informacje o konferencjach i sesjach naukowych które odbyły się w 2006 r.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks rzeczowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej