140664
Książka
W koszyku
W relacjach nauczyciel-dziecko, w których dziecko pełni rolę ucznia, szczególną wartość ma stopień respektowania przez nauczycieli prawa do nauki. Poznanie, a także zrozumienie, ale przede wszystkim stosowanie tego prawa ma niewątpliwie kluczowe znaczenie dla przyszłej drogi życiowej niejednego dziecka. Prawo to nie może być rozumiane tylko jako umożliwienie nauki każdemu dziecku dzięki bezpłatnemu nauczaniu w szkołach publicznych. Zasadnicze znaczenie jest o wiele szersze. Respektowanie prawa do nauki w części uzależnione jest od rozporządzeń wykonawczych do ustawy o systemie oświaty, ale w dużej mierze zależy od nauczyciela, podczas jego codziennych spotkań z uczniem w szkole [fragment wstepu].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.95log. (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16572 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach: 123-126.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej