140248
Książka
W koszyku
Pierwszy rozdział niniejszej pracy prezentuje wybrane teorie psychologiczne i pedagogiczne, których przedmiotem jest pojęcie. Rozdział drugi prezentuje wyniki badań przeprowadzonych wśród dzieci sześcioletnich na temat poziomu ich wiedzy z zakresu pojęć przyrody nieożywionej. Treścią rozdziału trzeciego jest omówienie organizacji przeprowadzonego eksperymentu wśród dzieci sześcioletnich. Opis ten zawiera szczegółowe etapy, w jakich przebiegały zaproponowane sytuacje edukacyjne. Czytelnik może znaleźć dwadzieścia sytuacji edukacyjnych z formami zabaw i zajęć przybliżających dziecku wybrane pojęcia.
Status dostępności:
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz56739/I (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372.3 (3 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15086 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1418 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 110-[114].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej