140687
Książka
W koszyku
Analizując całość pracy, należy podkreślić, iż jasno przedstawia ona problem trudności adaptacyjnych dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym uczących się w klasach integracyjnych, zwraca szczególną uwagę na rolę trafnej diagnozy środowiskowej, przybliża pedagogom wieloaspektowość oceny postępów dziecka oraz proponuje nauczycielom, rodzicom i opiekunom ustawiczne doskonalenie sposobów ich usprawniania przez funkcjonalne połączenie nowoczesnych metod i form oddziaływania pedagogicznego. Stanowi więc cenną i oczekiwaną pomoc w rewalidacji małego pacjenta. Z recenzji prof. dr hab. med. Bożeny Grochmal-Bach.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33094 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej