140248
Książka
W koszyku
Autorka wychodząc z założeń modelu rozwoju moralnego L. Kohlberga i J. Piageta oraz prezentując poglądy także innych uczonych omawia zagadnienia: rozumienia pojęć moralnych i kształtowania się pojęć w okresie wczesnego dzieciństwa; pojęć moralnych w kontekście funkcji emotywnej i faktycznej języka; teorii inteligencji w powiązaniu z osobowością. Proponuje improwizacje dramowe tekstów literackich jako przykłady interakcji społecznych stymulujących rozwój moralny dzieci młodszych. W empirycznej części książki opisuje eksperyment w kl. II i III na lekcjach języka polskiego, podczas którego dzieci same tworzą definicje pojęć moralnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16837 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej