140252
Książka
W koszyku
Podręcznik prezentuje wybrane propozycje dotyczące indywidualnej pracy z uczniem, pracy grupowej oraz pracy z całą klasą, gdy pojawia się potrzeba stosowania różnych zabiegów diagnostyczno-interwencyjnych służących integrowaniu całej klasy, w której spotykamy uczniów o różnym poziomie rozwoju, aktywności intelektualnej, często złozonej, wieloprofilowej niepełnosprawności, powodujących różnorodne trudności komunikowania się z nauczycielem i rówieśnikami. W podręczniku wyodrębniono trzy główne części: cz. I: Zagadnienia ogólnometodyczne; cz. II: Integracyjne wychowanie i nauczanie; cz.III: Indywidualna pomoc i nauczanie. Trzecia część podręcznika ukazuje metodykę indywidualnej pomocy i nauczania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym, autystycznych, ze sprzężoną niepełnosprawnością w obrębie analizatora wzrokowego i słuchowego, dyslektycznych a opisane metody odnosi także do ich rodzin. Szczegółowe opracowania wzbogacają w sposób istotny teorię pedagogiki specjalnej. Wdrożone do praktyki pedagogicznej mogą udoskonalić i zintensyfikować metody pracy z niepełnosprawnymi, podnosząc efektywność ich rehabilitacji [recenzja od wydawcy].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16607 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Nowatorskie i alternatywne metody w praktyce pedagogiki specjalnej. Przewodnik metodyczny
Podręcznik dla studentów
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej