140248
Książka
W koszyku
Głównym celem prezentowanych przeze mnie badań jest ustalenie poziomu rozwoju kompetencji fonologicznej u dzieci przedszkolnych na kolejnych poziomach wieku. W Polsce brakuje badań odnoszących światowe dane na temat kompetencji fonologicznej oparte głównie na badaniach anglojęzycznych , do specyfiki języka polskiego. Uzyskane wyniki pozwolą na porównywanie ścieżki rozwojowej sprawności fonologicznych u dzieci polskich w porównaniu z ich anglojęzycznymi rówieśnikami. Ponadto możliwe będzie empiryczne zweryfikowanie modelu rozwoju metajęzykowego dzieci zaproponowanego przez Gomberta (1992). Użytecznym efektem przeprowadzenia tych badań jest możliwość ustalenia rozwojowych prawidłowości dotyczących kompetencji fonologicznej , co z kolei umożwliwić może wcześniejsze wykrywanie dysharmonii rozwojowych w tym zakresie i podjęcie odpowiednich kroków terapeutycznych [fragment ze wstępu].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16496 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Aneks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia (Literatura) strony: 127-[135].
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej