140439
Książka
W koszyku
Wada słuchu, choć ważna w życiu osobistym i szkolnym, nie jest i nigdy nie powinna stać się najważniejszą cechą dziecka. Każdy nauczyciel uczący dzieci z wadami słuchu powinien poznać ich osobowość, emocje, poziom zdolności, poziom odporności na stres i kierując się tą wiedzą , pomagać swoim uczniom zdobywać umiejętności. Pierwsza część naszej pracy poświęcona jest charakterystyce dziecka z uszkodzonym słuchem [...] W drugiej części ksiązki omawiamy sytuację dziecka z wadą słuchu w klasie szkolnej (od pierwszych klas szkoły podstawowej do gimnazjum i szkoły średniej). Przedstawiamy trudności ucznia z wadą słuchu w zdobywaniu wiedzy i umiejętności, formy i metody pracy sprzyjające rozwojowi języka dziecka z wadą słuchu, wskazujemy niektóre sposoby współpracy nauczyciela z uczniem, potrzeba indywidualizacji pracy i oceniania. W całej naszej pracy starałyśmy się również podkreślić, jak wielkie znaczenie ma właściwa współpraca nauczycieli z rodzicami dzieci z wadami słuchu [fragmenty ze wstępu].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16323 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Podręcznik dla nauczycieli przygotowany przez MEN.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona [120].
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej