140664
Książka
W koszyku
Jak pokazuje doświadczenie, komisje egzaminacyjne mogą wiązać praktykę z teorią egzaminowania na dwa nierówne sposoby: 1) stosując jedynie maksymalnie zobiektywizowane procedury i budując autorytet komisji na wyłączność posiadanych uprawnień (wersja autorytarna), 2) rozwijając jak najszerzej program diagnostyczny osiągnięć ucznia i jego szkoły, poddając swe procedury bieżącej ewaluacji oraz upowszechniając wiedzę o względności wyników stosowanego pomiaru osiągnięć uczniów (wersja progresywna). Krakowska konferencja jest przygotowana w duchu tego drugiego, trudniejszego rozwiązania [fragment przedmowy].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16723 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiał z IV Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu "Diagnostyka edukacyjna", 28-30 maja 2001 w Krakowie.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej